2

Mitt andra inlägg, som faktiskt innehåller något spännande!

Vet ni vad jag har varit med om inatt? Jag pratade med min pojkvän Simon och Adam på skype och jag mådde så galet illa att jag mutade min mic till och från och typ "åmade" mig över att jag mådde dåligt (Hahah).
Anledningen till varför jag inte lämnade skypesamtalet, var för att jag samtidigt såg på filmen som gick på 4:an (The Day After Tomorrow - superb film). Men mitt upp i allt ihopa, så måste jag ha somnat! Hur galet är inte det?
Jag vet inte ens om jag fortfarande hade mutad mic då, eller inte. Det hela slutade med att jag vaknade imorse och märkte att en del av mina nära och kära var oroliga för mig, samt att jag hade lagt mig under täcket med alla kläderna på..

Jag hade tydligen också smsat en kompis Daniel (samtidigt som jag mådde illa och sov) och berättat för honom hur dåligt jag mådde, men inte varför jag mådde som jag mådde.

Så jag ber om ursäkt till alla för att jag somnade ifrån er, inte svarat när ni ringde, smsat er i sömnen. Det var inte meningen. :blush:

Kommentarer
Postat av: Misaki

THE DAY AFTER TOMORROW! O.O <33333

2012-01-22 @ 11:49:48
Postat av: loui

åh vad du är söt

2012-01-22 @ 13:10:41
Postat av: Misaki

Kawaii ya nai desu~

2012-01-22 @ 13:13:20
Postat av: Melissa

Haha, aww. Söt blogg btw. :D

2012-01-22 @ 13:20:39
URL: http://peacerockmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0