6

Det brann på skolan idag, så vi slutade 10. Men trevligt att man hade allting kvar i skolan, alla viktiga saker.. Kort, pengar.. Allt! Så det brast totalt för mig, började gråta.
Tack till Mojo och Nicole som fanns närvarande, känner att det hade brustit ännu mer och jag hade inte vetat vad jag skulle ta mig till. Hade förmodligen varit kvar inne i stan om det inte vore för ert fina stööd! :blush:

För er kanske det verkar patetiskt över att jag börja gråta över alla mina saker som fanns kvar i skolan, men jag frös och var lite känslomässigt disturbed. Hahah herregud vilken dag.. Den är inte ens över ännu! Vill nästan den bara ska vara det, hänt alldeles för mycket på mindre än tjugofyra timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0